torsdag 17 juni 2010

Min nästa man & bild på brända handen!

Kravlade mig över till mamma med feber på lite mat förut. Känner mig ynklig när jag är sjuk. Nu är jag hemma i sängen igen & hoppas att jag kan få sova ordentligt i natt.

Jag & mamma kollade på tv & hon kommenterade kille efter kille.
-Men han då? Han var väl snygg??

Nej mamma, han var inte det & jag ÄR INTE intresserad av killar just nu. Jag vill inte ha nån.

-Nej nej förlåt då..jag bara tänkte..

-Ja men sluta tänk då.

Verkar som många runt mig ser fram emot, med högre spänning än jag själv, vem jag kommer springa på nästa gång. Det spekuleras i hur han ska se ut, vilken klädstil han ska ha, vad han ska gilla att göra, vilken utbildning han ev kan ha & vilket utbyte han kan ge mig.
Visst jag undrar med men inte alls lika mycket! :)

Fick en bild idag på barnens pappas hand...blää! Fy vad det kommer göra ont när allt det där spricker. Gör väl redan ont iofs..

5 kommentarer:

  1. Det var det värsta jag har sett.... usch... :(

    SvaraRadera
  2. Nej men FY fan... *ryser*

    SvaraRadera
  3. Ord o inga visor oinloggad18 juni 2010 kl. 08:59

    Men helvete vad det ser UT!!!! :o0

    AAAAJJJ....!

    SvaraRadera
  4. Ingen vacker syn precis. Fick hjälpa honom att lägga om det idag & såret på benet..nära att jag spydde! :(

    SvaraRadera