söndag 13 juni 2010

Jag är en pundande jävla brudjävel som knullar runt, bara så ni vet!

Ja det säger mina barns pappa iaf.
Just nu är jag jävligt förbannad på honom.

Igår skulle ena sonen sova över hos sin mormor. När klockan var 16 ringde hon mig & sa att jag skulle skynda mig dit. Jag sprang dit & hennes "kille" hade ramlat in & var lite berusad & hade sagt nåt elakt till mamma. Hon ville inte att sonen skulle sova där ifall han skulle komma dit full på natten & ställa till det.

Jag tog med mig en besviken son hem & fick förklarat på hans nivå varför han inte kunde sova där.

Idag ringde äldste sonen till sin pappa & berättade vad som hänt. Då ber han att få prata med mig. Men han skriker & gapar & säger att jag är dum i huvudet & min mamma med som utsätter "hans" barn för sånt här. Han hann säga både det ena & det andra till mig innan jag fick en syl i vädret.

Jag förklarade att det inte var så farligt & att både jag & mamma hade agerat som vi skulle. Men han fortsatte gapa & då blev jag till slut förbannad & skrek att han nog skulle vara lite försiktig med vad han säger eftersom jag vet att han själv dricker på tok för mycket när han har "sina" barn hos sig.
Då blev han vansinnig & gapade till mig att jag var en pundande jävla brudjävel som knullar runt & att han minsann har kollat upp vilka killar jag umgås med.

Okej?? För det första så har jag aldrig "pundat". Det har däremot han. Han var tung narkoman i flera flera år & dessutom var han alla pundares kran & hade hundratusentals kronor i omlopp varje månad. När han slutade med det så ersatte han drogerna med alkohol i stället. Det var därför jag till slut ville separera. Jag ställde ett ultimatum, mig & barnen eller spriten. Han sa aldrig att han valde spriten utan höll bara med om att vi skulle flytta isär.
Spriten driver honom dessutom ff att göra jävligt dumma saker. För ett tag sen när jag & barnen var ute & köpte lördagsgodis så såg jag honom & en tjej komma ut från min gård med en 1-liters kanna full med whiskey som han hade varit upp i MIN lägenhet & tagit. Han hade alltså gått in här & stulit när jag inte var hemma & dessutom var han redan full & kl var bara 13.30.

För det andra så kan jag inte hålla med om att jag knullar runt. Har haft tre killar på ett år. Han har haft säkert 7-8 stycken sen dess att han bröt med sin tjej i vintras.

För det tredje umgås jag inte med några killar öht så vilka han skulle ha kunnat kolla upp det vet inte jag.

Jag slängde bara på luren i örat på honom men han ringde både på min & sonens mobil flera gånger.

Nej fy fan nu har han än en gång satt ribban & jag säger bara: Sopa rent framför din egen dörr innan du spyr galla över alla andra!

Jag var så arg så jag kunde inte hålla mig utan berättade för barnen VARFÖR vi separerade utan att blanda in dom i historien & det lär jag väl få höra det med..

Åh listan över puckon tycks bara bli längre & längre!!

6 kommentarer:

  1. Men vad är detta nu då??!! :( Trodde han var en normal kille ju :( Ni verkade ju komma himla bra överens... F-n, finns det inga normala eller? :(

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  2. Hahaha han är "normal" i perioder. Men när det hettar till så gör det det ordentligt tydligen!

    Men efter han snodde av mig så har det varit lite spänt. Nu kommer jag inte "curla" för honom mer. Dags att fanskapet tar sitt ansvar!

    Kram på dig! :)

    SvaraRadera
  3. Men det var då själva fan!!!!
    Att han blev rädd och överreagerade är en sak.. för det är lätt att tolka sina barns ord fel, eller barnen berättar sin sida... Men att gå på så och gapa och skrika och kasta sån skit???

    Nej fy fan!!!!!

    SvaraRadera
  4. Jag höll med honom. Barnen ska inte behöva se sånt men jag tror det är MYCKET värre att se sin pappa onykter helg efter helg som ändå ska vara en trygghet för dom.
    Snacka om att kasta sten i glashus!

    Nej honom ger jag inte mycket för just nu!

    SvaraRadera
  5. Ord o inga visor - oinloggad16 juni 2010 kl. 18:20

    Vad det verkar vara vanligt att män har spritproblem...! Tycker inte de borde ha vårdnad om barn då men det skall väl gå väldigt långt innan man kan stoppa det :o(

    Sätt gränser, ta ingen skit!

    SvaraRadera
  6. Ja det verkar alltför vanligt.
    Jag sa till honom att jag tänker sätta hårt mot hårt nu & att jag inte accepterar att han dricker när barnen är där.
    Jag hoppas att de berättar för mig om han gör det men då är det svårt att lägga fram det utan att han tycker att barnen har "skvallrat" till mig.

    SvaraRadera