tisdag 29 juni 2010

Den mannen med smör på!

Sov till 16.30 idag!! Jaja det kunde jag nog behöva.

Ikväll har jag varit & käkat en god räksallad med världens pudding! :) Han är grymt snygg & verkar vara jättegullig dessutom. En bra kombination! :)

Nu dags att kila till jobbet..

Här kommer en bild på honom:


Tyvärr satt jag bara vid bordet bredvid..men jag låtsas att det var vi som var på dejt. Blir roligare så haha! Jag spanade iaf & smyglyssnade som bara den på vad han sa till sitt sällskap..

Mmm den mannen med smör på..

2 kommentarer:

  1. Fan är jag helt lost???
    Vem är det???

    SvaraRadera
  2. Han var med i Villa Medusa för 100 år sen. Sen har han varit med i några av Johan Falk-filmerna. Säkert som statist i andra filmer med. Han har jobbat som modell tror jag också, eller gör. :)

    SvaraRadera