lördag 12 juni 2010

Äntligen & tack

Åkte med mamma & shoppade lite nu på e.m. Hon sa att hon hittat en typisk "Julia-affär". Jaaaa det hade hon!! Äntligen har den kommit till stan!


Oj jag kunde nog ha handlat ihjäl mig men jag nöjde mig med ett par shorts i haremsmodell som var fula som de brukar men så himla sköna & ett par andra shorts. Svarta korta, lite festligare.
Usch nu kommer jag bli stammis där..

Tog en vända in på systemet & där fick jag visa leg. :) Det tackar jag för! Kvinnan i kassan har gjort min dag. Tänk att det är svårt att avgöra om jag är yngre än 20 eller om jag har åldern inne! ;)

2 kommentarer:

  1. Den är lite si och så tycker jag! Ibland hittar jag massor och ibland ingenting! Fast det är trevligt att den kommit till Göteborg nu!

    SvaraRadera
  2. Va bra så hoppas jag att det blir för mig med då så jag inte blir ruinerad.
    Sist jag var inne i en sån butik var på "Center Syd" & då var det någon som stod & svettades för att jag aldrig blev klar. Hittade massor! :)

    SvaraRadera