söndag 20 juni 2010

Mannen som talar i gåtor!

Mötte då upp "C" på stan. Han blev glad av att se mig & jag blev såklart glad av att se honom också. Nog finns det nåt kvar där för honom..

Eftersom klockan var så mycket bestämde vi oss för att åka hem till mig men först skulle vi gå & hämta hans jacka på den krog där han varit. Givetvis bredvid den som vakten jobbar på. När vi står där kramade "C" mig & när jag vände mig om så såg jag hur vakten bara stod några meter längre bort. Fan, vet inte om han såg mig men skitsamma, han e ju fasen upptagen ändå ju.

Väl här hemma så pratade vi massor om allt som hände mellan oss för några månader sen. Han sa att han hade tänkt på mig mycket & att han så gärna hade velat höra av sig men eftersom jag så tydligt hade sagt till honom att låta bli det så hade han respekterat det. Han sa att han inte hade någon rolig tid framför sig med försäljning av huset, huset som han dessutom byggt från grunden själv. De skulle separera & det vet ju alla som har gjort det hur kul det kan vara.

Han sa att han inte längre mådde lika dåligt över det som han hade gjort i höstas men att det såklart inte var kul. "Men jag antar att man inte kan tvinga någon att älska en". Nej det har han jävligt rätt i. Men det säger ju ganska mycket om vad han har för känslor för henne. Tydligen hade hon varit otrogen igen med samme kille & det fanns också bildbevis. (Men skulle det vara mer okej att han är det bara för att han är det efter henne varje gång? NEJ!)

Han gav mig mycket komplimanger & efter en stund drog han mig intill sig & kyssen kom & ännu mera fina ord ifrån honom. Alltså, han tyckte att vi kunde fortsätta där vi sist slutade.

Under tiden vi kysstes så tänkte jag en del..vad håller jag på med? Känner jag något? Finns den där gnistan? Ja kanske, men hans krångliga språk gör att känslorna avtar lite & jag håller mig på min vakt. Jag har aldrig träffat någon som kan säga så mycket saker som jag inte begriper ett dyft av.

Han började prata om "vår" framtid igen. Han frågade om jag ville hänga med honom på en konsert i juli & han sa att vi måste ta en 5-kamp på Liseberg. Men snälla, VARFÖR? Nu gör han ju det igen...fejkar framåt för att få något i nuet.
Jag svarade bara att, tja det kan vi väl göra. Men är det inte bättre att reda ut det virrvarr han lever i först? Sen ska han inte vara så säker på att jag vill. För jag vet ju att det inte hade blivit bra med honom & jag vet definitivt hur det blev förra gången.

Men iaf njöt jag av närheten som han gav mig hela natten (den lilla som var kvar), hela morgonen & förmiddagen. Kändes som att han ändå hade genuina känslor för mig. Han strök mig på ryggen som jag bara älskar. Pillade mig i håret, kramade mig & höll om mig hårt utan att släppa taget. Varje gång jag vaknade till & vred lite på mig så tog han ett hårdare tag om mig & pussade mig. Mmmm han luktade så otroligt gott & risken för honom att få slitskador på halsen var stor. :)



När vi vaknade tittade han på mig, pussade mig & sa god morgon. Han kelade med mig & sa att han inte kunde sluta ta på mig. Han ville mer än att gosa men där satte jag stopp. Visste att det inte skulle kännas bra efteråt. Men jag ljuger kraftigt om jag säger att jag inte ville. För mina lustar väcker han & det med råge!

Vi åt frukost tillsammans & skrattade åt kort han hade tagit från gårdagens svensexa.
Vi gick & la oss en stund igen & sen ringde han sin bror & bad honom hämta honom. Även denna gången sa han både till sin bror & broderns tjej att han var hos mig. Det är lite skumt, men de är väl bröder som skyddar varandra i vått & torrt.

När han gick pussade han mig & sa att vi skulle höras i veckan.

Har i alla fall bestämt mig för att inte lägga ner så mycket tankeverksamhet på honom. Men gosa det kan han! Väldigt bra också! ;)Mmm vill gärna ha honom här bredvid mig igen!

Jaja fortsättning följer eller inte..

3 kommentarer:

  1. Åh, det finns inget bättre än mys & gos... *suck*

    SvaraRadera
  2. Mmmm... I know what you meen.. =)
    Jag har oxå fått min myskvot detta dygn.

    SvaraRadera
  3. Ord..: Nej det e det bästa som finns! Åh vill ha mer, mer, mer!!!

    ia: Ja det kunde vi behöva :)

    SvaraRadera