fredag 11 juni 2010

Hjärnan ur funktion

Börjar bli lite mör nu. Vaknade igår vid sju, var hemma med sjuka sonen. Blundade en stund på dagen. Åkte sen till jobbet för att jobba natt. Hem imorse på skolavslutning, sen till stan i ett viktigt ärende & sen hade jag tänkt gå till gymmet. Men jag ångrade mig & ville hem & sova. På vagnen hem ringer dagis. Sonen sjuk igen. Bara att hämta honom. Vi vilade en liten stund tillsammans & sen var det lunchtime & sen bort för att hämta de andra killarna. Hade besök på kvällen & nu e jag på jobbet. Imorgon kl 12 kommer jag i säng. Då har jag varit vaken i över 50 timmar med några få minuters sömn här & där!
Sen är det dags att hämta barnen kl 15.

Nattarbete + sjuka barn = inget att rekommendera

Imorgon kväll SKA jag lägga mig tidigt!

2 kommentarer:

  1. Och det är du MER än väl värd!!
    KRAAAAAAAAAAAM! :)

    SvaraRadera
  2. Tack söta vännen!
    Kram på dig & hoppas du får en toppenhelg! :)

    SvaraRadera