söndag 13 juni 2010

Orkar jag?

Var hos en PT som gav mig ett träningsschema som ska få mig till det mål jag har satt upp för mig själv.

Men orkar jag? Det skulle innebära att jag måste träna 5 ggr/vecka.

Ja jag ska fasen orka. Detta första schemat skulle jag köra i 2 veckor & sen kommer jag få ett par nya under en 12-veckors period.

Jag menar 12 veckor..det är ju bara 60 dagar på tre månader.. *rabblar: det är inte mycket det är inte mycket*
Att jag sen måste börja om från vecka 1 är en annan sak.. ;)

MEN han sa att jag måste köpa något som jag sa att jag aldrig skulle ha..

...såna där fula handskar. Ja jag fattar varför men ändå..

Imorgon startar jag! :)

2 kommentarer:

  1. Åh kan inte jag få tjuvkika på ditt schema då ;) De där handskarna är underbara kan jag meddela :) Ångrar inte en sekund mitt köp av dom :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jo det klart du får. :)

    Okej jag får väl skaffa ett par då. Tycker bara det känns lite pinsamt..som om man är värsta kroppsbyggaren. Fast det ska jag ju försöka bli nu ;)

    SvaraRadera