fredag 25 juni 2010

MMS från "C"

Har haft en kanonmysig dag med barnen & flera goa vänner. :) Vi åt sill, potatis & massa annat till lunch. Jordgubbar, glass & kaffe till efterrätt & sen blev det dans runt midsommarstången i strålande solsken. Killarna var helt underbara idag, kivades inte en enda gång & de passade alla småbarnen med glädje.

Hemma igen blev det grillat & gott att dricka. En lyckad dag & kväll! :)

Fick ett mms av "C" med en bild av hans älskade lilla hund med en krans runt halsen med texten: Glad midsommar från oss i "namnet på hans ort".

Men allvarligt talat..skulle jag bli glad av det eller? Nej, för det var ju ett mms han skickade till många där förmodligen hälsningen inkluderade hans sambo. Skulle han nu prompt skicka ett sms till mig eller ett mms så kunde han väl ansträngt sig lite till & bara skrivit att det var från honom & ev hunden då. (Han & hans fjantande med den där hunden, men men..)
Nej jag blir faktiskt bara surig. Säkert tyckte han att det var gulligt men jag ser det endast som att han nånstans bara vill uppmuntra mig men inte vill nåt mer.

Nu får det vara nog! Han kan ta sin historia om sitt dåliga förhållande & stoppa upp nånstans för så jävla korkad e jag ju inte att jag inte fattar att han inte kommer lämna henne. Eller att han skulle känna nåt för mig som han så fint säger. Hade han gjort det så hade han väl för sjutton velat höra av sig mer eller t.o.m varit med mig. Men nej! Nog för att jag kan vara blåögd ibland när jag gärna vill tro att det finns nåt mer men riktigt så illa är det inte som han tycks tro. Det är ruttet av honom att återuppta kontakten igen efter hans svinerier & nu göra samma ska som då.

Tänker försöka att inte svara honom mer nu eller kanske jag helt enkelt ska låta glorian falla & visa honom mitt riktiga bitchiga jag! ;) Mmm det hade vart kul..

2 kommentarer:

  1. Haha... jaaa.. visa honom vart skåpet ska stå.. hihi*

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är nog dags nu. Stackarn då kommer han aldrig våga ge ett livstecken ifrån sig mer! ;)

    SvaraRadera