lördag 19 juni 2010

Fylleblaj!

Trots Metaltown så var det inte en käft ute i stan ikväll. Märks att det är helgen före löning. Men som vanligt så fick jag dregglat lite..såg ju den snygga uppenbarelsen "vakten". Men jag låtsades som om jag inte såg honom & gled bara förbi in på ett annat ställe. Han ska minsann inte tro att jag suktar efter honom, för det gör jag ju verkligen inte heller. ;) You´r right!

Fick ikväll några söta sms av "kocken" som skulle komma förbi mig i helgen. Men nja, jag vet inte. Jag trodde han skulle svänga inom...alltså fan det där ordet "inom" retar mig, det sa alltid mitt ex & det har jag tagit efter av honom. Jaja skitsamma. Han skulle iaf kommit förbi på en fika trodde jag men så skrev han i ett sms att han & hans kompisar satt & planerade helgen så därför undrade han om han skulle komma till mig imorgon. Men då innebär väl det att han stannar till söndag?? Eller jag vet inte. Usch jag sket i att svara..så himla taskigt men jag får kalla fötter. Varför vet jag inte för det e ju inte precis en dejt..
Fast det låter nästan så..han skrev i ett annat sms: "Jag vill så gärna träffa dig o vem vet jag kanske blir göteborgare om ett tag efter det"..
Gah! Hjälp! NEJ tack! Vi har göteborgare så det räcker!

Sms-tummen var ett faktum ikväll! Fick skickat iväg till två stycken! Ett till "vakten" & ett till "C". Vakten gör inget men det andra stolpskottet kunde ju lika gärna varit. Han lär väl inte svara för sist var jag jävligt tyken i ett av de sista meddelandena jag skickade till honom. Kan han gott ha! Han lurade mig & gudarna ska veta att jag ljög mig blå om vissa saker för att "sätta dit" honom, men det tänker jag aldrig erkänna för honom. Han kan gå där & tro både det ena & det andra. Skit ska skit ha!

Nej om jag skulle hoppa i säng kanske för någon rolig människa lär väl ändå inte vara vaken nu som kan sällskapa mig på telefon en stund. Men först ska jag möööla choklad & lyssna på lite bra musik för det blev det inget av ute ikväll heller.

Satan så svårt det är att hantera ett tangentbord när man inte e helt nykter..den där "sudda-tangenten" används flitigt kan jag meddela.

Jag har förresten bojkottat rödvin, funkar inte att dricka det..huvudvärken kommer som ett skott & jag känner mig alltid bakfull dagen efter även om jag bara druckit ett gals..haha gals va fan e det. GLAS ska det ju stå..

Nej detta går inget bra! Ses en annan dag..
Nu e det god natt & snark & sov gott!

Förresten så var jag på vippen att skriva några rader om exet men det spar jag till imorgon..för då finns inte behovet kvar! Taaadaaaa såååå braaaa! Fiffig är jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar