tisdag 1 juni 2010

Tänk FÖRST handla sen

Men åh klantiga lilla jag...
Hahaha..kan inte annat än att bara skratta. Nu blev det genast lite pinsamt, var kanske inte som jag trodde ändå.


Snokade just in på vaktens sida & såg att samma tjej skrivit ett till inlägg i hans logg: "Hej ville bara önska lycka till med nya jobbet =) hann ju inte säga hej då så jag säger det nu... Hej då =)"

Då fick jag väl svar så det räckte iaf, han ska nog inte bli pappa.. Ibland är det nog bra att tänka INNAN man agerar!!

4 kommentarer:

  1. Ähhhh.... inte alls pinsamt... Om han hade varit KARL nog hade han informerat vad det handlade om.. =)

    SvaraRadera
  2. Ja det håller jag faktiskt med dig om...
    Säger jag efter att jag sms:at honom ;)

    SvaraRadera
  3. Men hur vet du att han inte ska bli pappa ändå?? Han kunde väl besvarat det sms:et då!!

    SvaraRadera
  4. Nej det vet jag ju iofs inte. Men han har ju redan sagt att det inte var så, så nu väljer jag att lita på det. Haha..fast det lär väl märkas snart hur det EGENTLIGEN ligger till. Jag menar han kan ju inte förneka sitt barn när det väl är fött..

    SvaraRadera