lördag 5 juni 2010

Hoppade upp som gubben i lådan

Det plingade till i mobilen & döm om min förvåning när jag såg att det var sms från "C".

"Hallå tjejen. Allt bra? Inte ute ikväll? Puss å kram. C"

Men alltså, ärligt talat, var fick han luft ifrån?

Jag svarade att jag inte var ute eftersom jag har tenta imorgon men att jag nog skulle ut imorgon.

Då svarar han "känner jag dig rätt så kommer du klara det galant".Jo men visst han känner ju mig jävligt väl!

Han undrade om vi kunde ses ute imorgon & det vill jag. Mest för att se vad har han har att säga & se om han tror att han kan fortsätta med mig där vi slutade.

Nej skulle inte tro det! Han väl fortfarande tjej, hus & hund så mig har han lekt färdigt med...men visst gamla känslor blossar upp lite ändå..INTE BRA!

2 kommentarer:

  1. Lek inte med elden bara gumman.. Kram*

    SvaraRadera
  2. Nej jag ska försöka låta bli det. Ska nog dra på mig den svårflirtade masken (om han nu hör av sig, vilket jag inte tror).

    Han har ställt till det tillräckligt för mig!

    Tack & kram :)

    SvaraRadera