fredag 18 juni 2010

Smärtsamma drömmar

Det var längesen jag drömde som jag gjorde i morse. Vaknade av att jag grät hejdlöst mycket..
Allt var i drömmen ett enda virrvarr & jag hade plötsligt ryckts tillbaka 1 år i tiden. Kände så väl igen känslan av smärta, ångest & ett söndertrasat hjärta..
Han ringde mig & sa:
"Jag älskar dig väldigt mycket fortarande" & jag skrek rätt ut när jag hörde orden. Jag fick sån ångest att jag bara ramlade ihop i en blöt fläck på golvet. Till råga på allt så var jag uppe i min pappas hus..

Drömmar som denna ställer till det ordentligt för mig men jag får försöka skaka av mig känslan..men vad säger drömmen egentligen?
Jag vet inte men i vilket fall som helst så kanske jag inte har kommit över de fruktansvärda förlusterna ännu...för det verkar som att jag ännu bearbetar allt.

Men men, bara att torka tårarna & hoppa in i duschen för idag ska jag på underbar bindvävsmassage igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar