torsdag 1 juli 2010

Tråkiga måsten

Har några såna där saker som bara tar emot att göra. Tömma diskmaskinen, gå ut med skräpet, bisiktiga bilen & byta till vinter/sommardäck. Igår åkte jag & hämtade mina sommardäck, är väl inte en dag för tidigt att sätta på dom nu. :)

Var nu på morgonen & lämnade in bilen för att kolla AC´n som verkar kass. Hoppas det bara är lite vätska som behöver fyllas på så det inte kommer kosta en förmögenhet. Det är ju inte heller billigt men bättre iaf än om den är trasig.

Var hos frissan igår & färgade av håret. Blev inte så mycket ljusare men det svarta är nu borta så nu ska jag låta min riktiga färg komma fram. Utväxten kommer knappt synas. Jag blev nöjd & det känns bra.

Idag får det bli en tur till stranden & bättra på brännan lite. Underbara älskade SOOOL! :)

De fyllde på med mera gas & nån vätska. Det var antagligen nåt litet hål nånstans men nu ska jag köra tills det inte funkar & sen lämna in den. då ser dom vart läckan är. Betalade inte en krona idag, men det blir väl desto dyrare nästa gång då!
Skönt nu funkar AC´n ett tag iaf! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar