lördag 24 juli 2010

Det stör mig!!

Fast det verkar ju bara fånigt.

Efter fyra års förhållande gjorde jag slut med en kille. Efter mig träffade han en tjej som nyss flyttat till vår lilla "stad". Hon var en tjej som snackade skit om allt och alla. Hon drack mycket, umgicks med dom häftiga och blev aggressiv på fyllan. Jag hade en gång fikat med henne och en gemensam vän. Hade aldrig gjort henne nåt och eftersom jag var väldigt klar med exet så brydde jag mig inte ett dugg att hon hade satt klorna i honom. Men uppenbarligen hade hon svårt för att jag var hans ex så flera gånger skulle hon hoppa på mig och ge mig stryk.

Jag fick veta att hon hatade mig för att jag var längre, smalare, hade längre hår och för att jag och killen hade varit tillsamman så länge. Jag var ett hot tyckte hon tydligen.
Hon visste vilken ny kille jag dejtade och hon pratade högt och tydligt om honom på tjejtoaletten på utestället, hur han hade satt på hennes kompis m.m. bara för att jag skulle höra. Men skrattar bäst som skrattar sist..
Jag frågade henne om hon och hennes kille (mitt ex) hade vart på fest i Vänersborg kvällen innan hos en tjej som hette Anneli.

- Ja och hur fan kan du veta det?, svarade hon.
- För att din kille ringde därifrån till mig igår och sa att han fortfarande älskar mig och vill ha mig tillbaka (vilket han gjorde på riktigt), svarade jag och vände på klacken och gick därifrån.

Den gången var jag riktigt nära att åka på en smäll men jag höll mig på dansgolvet bland mina kompisar så hon vågade aldrig göra nåt.

Nu är hon inne på "vaktens" fb-sida och ränner och DET stör mig! Hahaha...så dumt så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar