lördag 17 juli 2010

Vad hände?

Ja det kan man undra. Jag drack 2 glas vin på 3 timmar & sen några munnar turkisk peppar..jag blev så jäkla tankad. Usch!!

Vi gav oss av in till stan & den första jag springer på är "C2" som skulle in på samma ställe som vi. Ibland är stan inte så stor. Han lyfte upp mig, kramade mig & slängde med mig som en liten vante. Inte varje dag som långa jag får känna mig både kort & lätt. :)

Vet inte riktigt vad klockan var när vi gav upp...eller inte vi utan snarare jag. Ute smakade jag bara på kompisens drink så jag fattade inte hur jag kunde bli så påverkad. Fast idag fattar jag. Jag äter ett kosttillskott nu när jag tränar ganska hårt & jag läste på burken idag: Bör ej kombineras med alkohol. Måste varit det..

Jag mitt pucko ringde "C" på hemvägen men han var inte ute i stan. Jag hade ändå inte kunnat träffa honom i det skicket. Idag när jag vaknade så raderade jag alla hans telefonnummer. Det kändes lite jobbigt men nu kommer jag inte kunna kontakta honom mer & det är väl lika bra det!

Ikväll blir det nog en vända ut igen, men en lugn sådan. Vi tänkte vi skulle kolla in "sommarstället" Port du Soleil. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar