fredag 30 juli 2010

Shit va åren går

Idag fyller en gammal kille till mig 45 år.
Jag träffade honom när jag var 18 och jag trodde då att han var 26 och tyckte nog att det var lite gammalt. Efter ett par dagar fick jag veta att han var 31!! Halleluja vilken gammel gubbe. ;)

Men faktiskt så märktes inte ålderskillnaden så mycket. Oj vad kär jag var i honom!
Jag var så stolt när han första gången frågade om JAG ville tillbringa helgen med honom nere i Göteborg.

Han var en riktig casanova & han körde runt i en röd liten Honda CRX..kommer ännu ihåg hans regnr. NPW 126

Men han lekte bara med mig som med de flesta andra tjejer. Det vi hade höll bara i ett par månader.

Idag är vi goa vänner och han undrade för ett tag sen om jag inte skulle hänga med honom till en stor fest i vår gamla hemstad (nu bor han där igen). Han sa att jag gärna fick låna en av hans sängar. Hahaha..jag tackade nej, men det hade varit kul att träffa honom.
Tyvärr råkade han ut för en olycka för ett tag sen och har efter det inte blivit helt återställd. Han har inte riktigt alla hästar hemma längre om man uttrycker sig så..

Min absoluta favoritskiva: "Paid Vacation" med Richard Marx, är från min tid med honom. Tror inte jag har lyssnat så mycket på någon annan skiva nån gång som just denna.

">

2 kommentarer:

  1. Richard Marx har man många minnen till :)

    SvaraRadera
  2. Ja fast bara till den skivan annars var han ingen favorit..

    SvaraRadera