torsdag 8 juli 2010

Busiga barn

Ja det har jag haft idag.
Började med att jag fick rusa upp & stoppa ett slagsmål i morse. Arg var jag men det gick över ganska snabbt för det var längesen dom slogs på det sättet. Dom har lugnat ner sig & jag kan inte kräva nolltolerans när det gäller syskonkiv. Det är som det är, syskon bråkar emellanåt that´s it.

Sen upptäckte jag att stora sonen varit in på min FB & skrivit en status. Haha det var ju ganska gulligt & han sa bara när jag frågade honom om han gjort det (vilket jag ju redan visste): Ja det var det, men det var inte så farligt. Tänkte skrivit nåt annat först.
VAD ville han inte tala om utan flinade bara. :)

Sen har dom busringt till en kompis: "Hej snygging, ska vi pussas?"

Efter det fick en jobbarkompis ett samtal. Då sa dom till henne att jag satt på dass & bajade. Men jag var i tvättstugan. Tror inte hon var så intresserad av något av det. :)

Sist ringde dom en boende på det hem där jag jobbar & åt honom hade dom bara asflabbat när han svarade.
Han ringde upp mig sen & jag fick förklarat så gott jag kunde för honom...

Himla ungar, fast det var ju bus som man själv gjort som barn, ganska så oskyldiga påhitt.

Men jag tror det är bra att logga ut från fejjan i fortsättningen & ta med mig mobilen när jag ska lämna dom ensamma! ;)

Älskade älskade barn <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Såååååver du nu??... ;-)

    Gull-ungar... haha*

    SvaraRadera
  2. Haha nej jag såååver inte men önskar jag kunde ;)

    Ja dom e gulliga...nästan jämt *S*

    SvaraRadera