fredag 23 juli 2010

Ryamatta på ryggen

Innan jag för första gången hade haft en kille så var det absolut äckligaste jag visste håriga ben.
Min första kille hade jättehåriga ben & jag bara älskade det.

Jag ändrade mig då & tyckte håriga bröst var vidriga.
Min andra kille hade hårigt bröst & jag tyckte det var snyggt. Pillade alltid i det, t.o.m så mycket att han ibland bad mig sluta för att han blev alldeles öm.

Pojkvän nr 3 & 4 hade med håriga bröst & nu istället har jag väldigt svårt för håriga ryggar..

Hahaha...min femte kille kommer väl ha en ryamatta på ryggen då..

2 kommentarer:

  1. håriga ryggar... Neeeeeeej... det går bort, bort bort

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet..men jag trodde att håret där åtm var mjukt! Men fick för ett tag sen erfara att det är som SVINBORST!! Men han kanske rakar sig då & då...åh om jag nån gång skänker den mannen en tanke så går den direkt till hans rygg...huuuuu!

    SvaraRadera