fredag 16 juli 2010

Kvällen närmar sig

Hemma från stranden, gyllenbrun & fin. :) Har faktiskt fått ett jädrans bra pigment efter förra sommaren. Har nog knappt aldrig vart såhär brun.

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta mig en kall öl, göra mig iordning & invänta mina fina vänner. :)

Har som vanligt problem med vad jag ska ta på mig. Har en svart klänning som jag bara älskar att ha på mig...utomlands..men det e ju nästan som utomlands här. Men egentligen är jag ingen klänning-människa. Vilka bekymmer man kan ha..

Har skitont i nacken efter gårdagens träning. Blev tydligen lite FÖR tunga vikter men men så kan det vara..känns väl inget efter några öl & lite vin. ;)

Fick sms av "C2" som också skulle ut i stan..får se om vi strålar samman eller hur det blir.

Nej nu har jag inte tid att hänga här..duschen kallar & sen blir det party! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar