torsdag 29 juli 2010

Kryper av obehag

Kanske det bara är för att det är dagen efter. Känner mig lite nere på nåt sätt. Har en rastlös känsla i kroppen, något som fattas.

Kompisen sov över och jag körde inte hem henne förrän vid 20-tiden. Vi har haft en mysig slappedag tillsammans framför tv´n. Bara ätit massor med onyttigt och skrattat som galningar åt alla roligheter som hände igår. :)

När jag släppte av henne hemma så kom en släng av separationsångest över mig..

Hämtade äldste sonen hos sin pappa. Har köpt en mp3-spelare till honom som jag hade lovat så vi la över musik i den som han valde ut. Vi hade en mysig kväll tillsammans, vi sjöng, dansade, skrattade och pratade massor. Härligt! :)

Nu ligger han jämte mig och sussar så gulligt och jag känner mig väldigt glad som har tre så goa barn. :) Dom är mitt allt, hela min värld! :)

Men ändå kryper det lite av obehag i kroppen..

2 kommentarer:

  1. Bakisångest är aldrig roligt. Jag HATAR det och lider typ 100 gånger värre än andra pga min panikångest :o(

    Men det går ju över vännen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Men fy, det lät inget vidare. Stackare där. :(

    Jag har inte känt det på ett tag som tur är..men idag kom det en liten släng. Men som du säger..det går över. :)

    Kram

    SvaraRadera