torsdag 29 juli 2010

Killar säger att vi tjejer är tröga

Vi träffades på Chez Amis vid 19. Åt en grekisk sallad som var så god & drack några cider och en baileys. Allt för 200 kr. Sånt gillar vi! :)
Vi blev lite lulliga och vi kom in på det ena ämnet efter det andra. Många sanningar som kom fram. ;)

Vi drog vidare in på Hard Rock men tyvärr har dom inte öppet dansgolvet på onsdagar så vi pep över till Nivå. Dansa är ju ett måste när man går ut.
Det var packat med folk och underbar stämning!

Fick en kille efter mig men var inte intresserad för fem öre. Men han fattade inte vinken så han förföljde mig därinne. Till slut blev jag irriterad och bad honom gå trots att jag på ett vänligt sätt sagt till honom att jag inte ville vare sig dansa eller träffa honom igen.

Många säger att vi tjejer är efterhängsna men killar är MINST likadana i så fall.

En annan kille stod och flåsade oss i nacken vid baren och ville bjuda oss på en drink men jag tackade nej. Han kunde inte ta nej:et och skulle starta en hetsig diskussion om att han "fan" visst ville bjuda på något. Jag frågade vad i hela friden han skulle få ut av att bjuda oss på något då vi ändå bara skulle vända på klacken och gå. "Det behöver la fan inte du bry dig om" svarade han. Vissa har verkligen stil & finess när dom ska ragga. Hahaha..

Idag fick jag ett mms från "dagispappan" med en bild på honom där han önskade trevlig sommar i regnet. En till som är trög..

Fick ett sms av ett gammalt ex som undrade om jag ville ses på en fika. Nr 2 som är trög.

Efter det trillade det in ett sms från en kille jag träffade för 1 år sen. Han har sen dess velat träffas på en fika igen. Nr 3 som är trög.

Fattar dom inte? Hade jag varit intresserad så hade jag väl varit på, hört av mig & styrt upp en dejt. Men nej. Fast just det ja, det är ju vi TJEJER som är efterhängsna ;)

Sen fick jag ett sms av "vakten" som skrev: "Längtar efter dig. Kanske vi kan ses imorgon? Puss."
JAG som är trög! ;) Som inte borde bry mig om honom mer..

Märkligt att det ALLTID är så, dom man inte vill ha är intresserade men dom/den man själv är intresserad av är inte det tillbaka. Vilket jäkla fånigt påhitt!

3 kommentarer:

  1. Jodu det fenomenet är vi bekanta med. Det ska tydligen inte vara enkelt utan vi MÅSTE tydligen falla för fel hela tiden!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar så. Men nån gång borde det ju klicka från båda håll. Vi får vänta ett tag till helt enkelt :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det är ett JÄVLA FÅNIGT PÅHITT med stora bokstäver om du frågar mig!!! Som är JÄVLIGT SUR på det MANLIGA SLÄKTET NUUUUUUUUU :) Förstår du vad JAG menar???? Hahahaha

    Kramar

    SvaraRadera