söndag 4 juli 2010

Shopping..IGEN

Sov till 15 idag efter att ha jobbat i natt. Det känns så lyxigt att få gå hem & lägga sig när arbetskompisarna ska dra igång sina långa pass.
Jag har lätt för att somna & tycker det är så mysigt att sova i dagsljuset. Drar inte ner rullgardinen utan öppnar fönstret & drar bara för mina tunna vita gardiner. Känner hur det fläktar mot min kropp & somnar alltid skönt till ljuden på utsidan.

När jag vaknat duschade jag & gjorde mig iordning. Klädde på mig & hoppade i mina nyinköpte högklackade sandaler & gav mig ner på stan för att köpa ett gäng trosor.
Köpte tre par för ett tag sen & de var så bekväma, känns inte att man har dom på sig. Så för alla er som är lika omodern som jag & fortfarande använder string istället för alla söta hipsters så kan jag verkligen rekommendera dessa fråm Cubus.



Köpte ett lipgloss med solskyddsfaktor i & ett mörkt lila nagellack. :) Men NU måste jag sluta handla innan jag blir pank! ;)

4 kommentarer:

  1. Njä, string klarar jag inte av - men snyggt soffbord - jag har samma! ;o)

    SvaraRadera
  2. Ord o inga visor - oinloggad4 juli 2010 kl. 19:22

    BTW; vad var det för lipgloss? Kan vara bra att ha på stranden, både snyggt & praktiskt liksom :o)

    SvaraRadera
  3. Jo det var från Cubus det med.
    Köpte mitt i Nordstan, stod vid kassorna. "Hawaiian Tropip" Solfaktor 25. Endast 29 kr! :)

    SvaraRadera