måndag 5 juli 2010

Semester!!

Ja då har jag äntligen semester! :)
Barnen stod & väntade på mig när jag kom från jobbet, så idag kommer vi iväg till stranden tidigt. :) Sova får jag göra en annan gång.

Det känns underbart! Jag har lovat att vi ska till Skara Sommarland en dag, Danmark en annan, sen blir det nog ett par dagars tältande & ev ett besök på Liseberg.
Jag hoppas att vi får fint väder så vi mestadels kan vara vid havet hela dagarna, det älskar både barnen & jag. :)

Fick ett extra barn här idag. En kompis till stora sonen var på väg till fritids, men ojdå, fritids har ju stängt. Hade visst hans mamma missat så jag sa att han gärna fick vara med oss idag. :) Eller hela veckan om det skulle vara så.

Nu ska jag fixa lite go picknickmat & packa alla andra saker. Kanske får vi sällskap på stranden av en kille, en annan "C" & hans son. :)

4 kommentarer:

  1. Härligt med semester!! På fredag går jag! Tjiiihoooooooo
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Härligt! Hoppas veckan går fort då så du med kan börja fira lite ledighet! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Säg till om jag ska fixa Danmarksbiljetter till er! OM ni nu har tänkt att åka med Stena!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh ja det ska hade vi ju tänkt! :)
    Vad bra! Jag säger till, tack!

    Kram & ha en fin dag!

    SvaraRadera