lördag 3 juli 2010

Fan jävla "C"

Jag fick shoppat som en tok, 4000 satte jag sprätt på. När jag kom hem hämtade jag sjuka barn på dagis. Åh mammas hjärtan! <3

När klockan var 20 & jag höll på att göra mig iordning så ringer "C". Han ville veta vad jag skulle göra ikväll & hur jag mådde. Han hade varit ute med båten & pratade en del om sin pappa varpå han säger: "Du måste verkligen träffa honom snart!"
Okej tänker jag. Ytterligare ett dumt uttalande. Varför??

Han sa att han skulle ringa om han kom in till stan fast det trodde han inte att han skulle göra.
Jag skickade ett sms vid 23 men han svarade inte. Nu ringde han mig & sa att han ville träffa mig & att han saknade mig & frågade om jag ville med ut med båten imorgon.

Jag sa att han visste att jag var "fucked up" vad det gäller honom. Då svarade han: Var inte det för du vet hur det är. Men jag ringer dig om jag kommer."

Jag sa till honom att jag inte gillar att vänta. Men att jag väl gör det ändå.

Jävla kille till att leka med mina känslor!!

Får väl se om han ringer då...
Vad fan vill han med mig? Han vill inte ha mig. Men är jag nån jävla sällskapsdam han tror att han kan ta till när han tycker livet är lite tråkigt eller? Fan va trött jag blir!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar