torsdag 8 juli 2010

Han får mig att skratta

Trodde att jag hade blivit av med honom då jag ställde in "träffen".

Fick sent igår ett mail av honom där han frågade om jag trivdes som singel eller om jag saknade tvåsamheten.

Vilken bra fråga tänkte jag & bredde på om hur bra jag trivs ensam. Då kanske han fattar att jag inte vill ha någon.

Men efter det så skrev han: "Inte för att stöta på dig nu, men har du & barnen lust att ta en fika någon dag med mig & mina barn?"

Hahaha ja det kan jag väl, men åh, jag tror iaf att han nånstans flirtar lite.

Har fått flera sms av honom nu på e.m & han är riktigt rolig. Skrattar högt här för mig själv så barnen tror väl att jag flippat ut fullständigt ;)

Träffade på grannen igen & kan säga att det var lite småpinsamt efter gårdagens mail, men tja, han blir nog snyggare för varje gång jag ser honom..

Men vart är HAN, den där mannen som ska ta mig med storm?? Jag bara undrar... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar