torsdag 8 juli 2010

Synd att svinen svärtar ner dom som är bra

När jag & barnen var på badhuset härrom dagen så satte sig ena sonen i bubbelpoolen. Jag satt en liten bit ifrån för att hålla koll på son nr 2 som badade i vågorna.
Efter en liten stund kom det en man & klev ner i bubblet. Han satte sig mittemot sonen & jag kände att jag genast blev lite orolig. Tankarna började snurra...tänk om han säger nåt opassande till sonen. Tänk om han är en sån där hemsk pedofil..nej jag var tvungen att resa mig & hoppa ner i poolen jag med. Mannen log artigt åt mig & jag kände mig nästan dum över vad jag hade tänkt. Visst han kunde väl mycket väl varit en sån även om han log. Men jag menar att det är lite hemskt att man (jag) ibland genast får såna tankar.. Men det handlar väl om rädslan för att ens barn ska bli utsatta får något sånt & att man så ofta hör om det.

Nästan samma tanke kom över mig idag när jag klev in på det obemannade solariet där jag brukar sola. Fast denna gången handlade det om mig själv.
En kille hoppade in i båset bredvid mig & jag dubbelkollade så jag hade låst min dörr riktigt, ställde en stol framför den & satte bara i en hörlur för att jag skulle höra om nån skulle komma in. Sen låg jag där & kikade mot dörren flera gånger.
Bra att vara på sin vakt, för på just såna ställen har det förekommit våldtäkter & gör säkert fortfarande.

Det senaste har jag läst om präster som förgripit sig på barn..tycker nästan det är obehagligt med präster nu istället...ser dom på ett helt annat sätt än tidigare & det skäms jag nästan för då det säkert är väldigt få som just utnyttjar barn sexuellt.

Det är synd & jag blir störd, ledsen & arg över att det har blivit såhär..att man ska behöva känna oro, rädsla eller misstänksamhet bara för att en del kräk till män gör såna här saker. Att de ska svärta ner alla andra män med för att dom inte vet vad som är rätt eller fel. De svinen gör säkert att många med mig tänker på detta sätt. Såklart gör jag det inte alltid men ibland dyker tankar som dessa upp..

Stör jag mig så kan jag nog föreställa mig hur de bra männen säkert känner ibland..det är inte klokt detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar