onsdag 28 juli 2010

Dagens planer

Tog mig en lång och välbehövlig sovmorgon. Så skönt! :)
Kändes okej att sjukskriva mig idag då jag ändå bara skulle vara på möte hela dagen. Ingen klient som blev drabbad på något sätt.

Jag och ett gäng tjejer ska ut ikväll och äta middag antingen på Chez Amis, Farrellis eller Lipp. Beror helt på vart det finns plats. Sen går vi säkert vidare för lite dansande och goa drinkar. Inte bra det där..drinkar är så dyrt och inget jag brukar köpa. Men denna sommaren har jag kostat på mig det och det får det väl vara värt då. :)

Nu ska jag städa eftersom jag troligtvis får sällskap i natt av den ena kompisen.

Sen blir det en vända till gymmet. Har grym träningsvärk i ryggen & benen idag men det är gott för då känns det att jag gjorde bra ifrån mig igår. :)

Fasen jag måste till systemet med ja..

Dags att sätta fart! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar