lördag 10 juli 2010

Njuter njuter njuter

Vilken underbar dag!! :)

Fick sovmorgon ända till 9.30 idag. Vet inte vad som flög i kidsen, men kanske det har gått upp ett ljus för dom..pigg mamma = glad mamma. ;)

Stekte ägg som en tok som vi skulle ha på mackorna, skar melon & rensade jordgubbar, blanda saft, gjorde kaffe, tinade bullar & fram med kakor. Ner med allt i väskan.

Plockade upp mamma & stack till stranden. Först var det lite molnigt men sen kom den underbara solen fram på den klarblå himlen & den hade kommit för att stanna..

Killarna fiskade krabbor & spelade "strandtennis" medan jag bara låg & gottade mig. Solade & spanade på världens goding. Värmen gör mig alldeles kollrig & för en stund drömde jag mig bort: Mmm en härlig solvarm kropp emot min..en lätt smekning över min rygg, en puss i nacken & lite viskande i örat.. Vill ha, vill ha...

Vi stannade i 5 timmar & vi alla fick fin färg utan att bränna oss. Nu känns det som jag har riktig semester! :)

Lite grillat & en kall öl på detta med så är dagen fulländad! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar