tisdag 20 juli 2010

Inga sura miner i början tack!

Skulle för en tid sedan dejtat "kocken" men det blev inget för att jag var sjuk..eller ja inte så sjuk så jag inte kunde men jag kände inte riktigt för det.

Vi har sms:at ibland till varandra & han är gullig men jag är inte intresserad på "det" sättet. Han har skickat bilder på sig själv utan att jag bett om det & jag kan tycka att det är lite fånigt. Fast samtidigt bra att han är nöjd med sig själv, för så tolkar jag det.

Han frågade vid ett tillfälle med lite skämt i tonen om jag ville komma till honom & hälsa på. Men jag skämtade till det jag med så jag svarade aldrig.

Jag tycker det är otroligt jobbigt när jag inte riktigt vet vad killarna har för intentioner då dom vill ses. "Det måste du väl fatta?" säger mina vänner. Men nej, skulle det vara så konstigt om nån bara vill vara vän?
Det är iaf vad jag bara vill vara med denna killen.

Vi har inte hörts på över 1 vecka & imorse kom ett sms: "Ska jag släppa kontakten med dig?"

Sånt gör mig så uppretad. Har jag nåt krav på mig att höra av mig eller? Är det nåt mellan oss? Nej!! Usch sånt gillar jag inte.

Jag svarade: "Hej själv! Det var en ganska otäck fråga tyckte jag. Jag vet inte vad du har för planer men jag är iaf inte ute efter nånting just nu. Så det är väl helt upp till dig."

Då kände han sig lite dum för han bad om förlåtelse direkt för att han var lite kort men samtidigt skriver han att han så gärna vill träffa mig & se vart det kan leda men att jag verkar lite frånvarande.

Men hallå? Jag sa ju att jag inte var intresserad av nåt men ÄNDÅ vill han se vart det kan leda..

Åh va trött jag blir! Nej sånt går bort, speciellt då man inte ens känner varandra..

2 kommentarer:

  1. rakt på sak kan funka ibland... Men de måste fan ha sina känselspröt ute ibland med, att läsa av tillfället liksom.

    SvaraRadera
  2. Ja det är lika bra att fråga rätt ut..men ett litet "hej" eller ett artigt sätt att fråga på är smidigare :)

    SvaraRadera