tisdag 20 juli 2010

Shopping & Stenungsbaden

Jag ringde kompisen i morse som sa att hon skulle till Göksäter. Det var ju lite lustigt för när jag åkte hem efter nattens arbete så tänkte jag att jag skulle ta med barnen & åka dit idag. Jag har aldrig vart där innan. Jag har hört att det skulle vara som ett litet mini-Gekås.

Vi bestämde för att mötas upp utanför.
Men nej...jag tyckte inte det fanns så mycket, men jag fick handlat för 1300 ändå. Inte svårt att bränna pengar precis. ;)

På väg dit ut åker man förbi Stenungsbaden..



...blev hemskt sugen på att festa till det där nån helg..var minst 10 år sen sist.
Ligga lite på stranden på dagen, gå upp på rummet, duscha, dricka nåt svalkande & sen gå ner till sommarrestaurangen Kokkaburra & käka skaldjur & dricka lite vin..


..fortsätta dricka goa drinkar..


...titta ut över havet & spana på alla solkyssta snygga killar. :)

Jepp det låter som om jag får styra upp en sån helg med tjejerna :)

2 kommentarer:

  1. Det är supertrevligt, var där förra sommaren ;o)

    SvaraRadera
  2. Ja det är nog på tiden att ta en tur dit! Har alltid haft skoj där...men det var ju som sagt några år sen..
    Men nog finns det fart i tanten ännu! ;)

    SvaraRadera