söndag 18 juli 2010

Lördagen blev bra!

Vid 20 kom kompisen hit & vi satt ute & drack drinkar. Somriga & friska med vodka, Kiviks smultrondryck, krossad is & lite sprite. Mmm så gott! Vi tog det lugnt båda två & när kl var 23.30 åkte vi in till stan.
Planen var att vi skulle gå på Port Du Soleil men vilken kö det var när vi kom!!
Nej där ville vi inte stå så det bar iväg upp på Avenyn istället.

Kompisen har vip-kort på Excet & Deep så där var vi. Himla bra att slippa betala. Synd att det är inträde överallt. Är mycket roligare om man kan gå på flera ställen under en kväll men man har ingen lust att betala flera hundra bara för att få komma in.

Efter några timmar hamnade vi på Hard Rock & i dörren stod han. Åh den snygga "vakten". :) Pratade lite med honom men susade sen in & dansade.

Kollade mobilen & hade då fått ett sms av honom: "Fin du är!! Var alldeles för längesen vi sågs. Puss"
Det gjorde mig väldigt glad för han är ganska snål med komplimanger på sms annars.

Jag & kompisen gick över till Excet strax innan 4 & när jag gick förbi "vakten" så sa jag att han skulle kolla sin mobil för jag hade svarat på hans sms.

Vi möttes upp efter att han slutat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar