måndag 5 juli 2010

Ingen sol ingen strand

Nej solen dök aldrig upp så vi stack till Stadsparksbadet i Borås istället. Märks att killarna blivit större för vilken skillnad det är att bada med dom nu för tiden.
De sköter sig nästan helt själva & den store simmar som en fisk. De små simmar inte riktigt men det är så att dom tar sig fram iaf.

Inte ett enda kiv på hela dagen. :) En perfekt start på mina veckor med boysen.
Eftersom det inte blev stranden så fick jag inget sällskap av "C". Men det var nog bra det, för jag var så trött så jag hade nog knappt orkat prata.

Nu slog jag mig ner i soffan & laddar inför att laga middag om en stund. Kanske man skulle tända grillen?

Ikväll blir det mys i sängen framför "Alice i underlandet" & jag tror att vi alla kommer slockna ganska tidigt. Eller i alla fall jag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar