lördag 24 juli 2010

Sticker utomlands!!

Jepp idag bokade jag och en kompis resa till Rethymnon! Har aldrig varit på Kreta innan så det kan bli kul att se nåt nytt. Det som fanns att välja på var Cypern med Ayia Napa - för gammal. Palma Nova & Magaluf - för gammal. Kreta med lagom ung/gammal publik - där kan vi passa in så det fick det bli. :)

Kompisen jag ska åka med känner jag egentligen inte så bra. Vi gick i samma skola på högstadiet, parallellklasser. Jag har aldrig varit hemma hos henne, hon har aldrig varit hos mig och vi har egentligen aldrig umgåtts. Men hon är en otroligt rolig och galen människa som kan tramsa minst lika mycket som jag. Det kommer bli så underbart härligt och jag längtar massor. Sol, värme, hav, kalla öl, goa drinkar, god mat, nattklubbar, snygga killar & gärna lite hångel! :)

Längtar som en tok!

6 kommentarer:

  1. Jag åker dit imorgon...

    SvaraRadera
  2. Jaha! :) Då hoppas jag att du kommer hem å säger att det var kanon där. Har du varit där innan kanske? :)

    SvaraRadera
  3. Varför fick inte jag åka med???? Du har ju sagt att jag är galen???? *S* När åker ni?

    SvaraRadera
  4. Oj jag visste inte att du ville. :(
    Klart du hade fått åka med. :)
    Vi sticker den 19/8..

    SvaraRadera