fredag 9 juli 2010

Vill ha honom, vill inte ha honom..

Trots att jag har bestämt mig för att inte svara i första taget om "C" hör av sig så finns den där längtan..

Kan han inte bara skicka ett litet sms eller ringa mig??

Fast varför? Bara onödigt. Jag tror att jag skrämde iväg honom förra helgen när jag mer eller mindre sa att jag hade känslor för honom. Om jag nu gjorde det så är det ju iofs bara bra.

I eftermiddags satte jag mobilen på ljudlös för att slippa gå & vänta på att få höra den där sms-signalen. Det hjälper faktiskt, jag kopplar av på ett annat sätt & inte heller springer jag & stirrar på mobilen hela tiden.

Konstigt är det iaf..jäkligt svårt för hjärta & hjärna att samarbeta...som vanligt!!

">

2 kommentarer:

  1. tänk varför ska det vara så jävla svårt att få hjärna och hjärta jobba TILLSAMMANS????

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte. Alla delar BORDE ju vara synkade men nähäpp då!!

    SvaraRadera