söndag 15 augusti 2010

Svartsjuk kanske?

För ett tag sen la ju "T" till mig på FB. Vi mailade lite fram och tillbaka och sen var det inte mer med det.

Nån vecka senare såg jag att jag och han plötsligt inte var vänner där längre.
Jag funderade lite över varför han hade plockat bort mig och den enda förklaringen jag kunde komma fram till var att han nya tjej säkert inte gillade det.

Jag mailade honom och frågade om jag sagt nåt dumt. Fick till svar att "någon har varit inne på min sida och ändrat om både det ena och det andra". Ja eller hur??

I natt kl 4.15, 1½ vecka senare får jag ett nytt mail: "okej ja ska berätta sanningen jag tog under pisolhot från min tjej bort dig."

Ja det var precis vad jag tänkte..men varför först ljuga och säga som han först gjorde och sen erkänna? Han hade varken behövt skicka det första mailet eller det andra. Men jaja, mig gör det inget. Var iaf kul att se honom. Men ser hon mig som ett "hot" så ska jag såklart inte kontakta honom igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar