tisdag 31 augusti 2010

Ryggskott

Fan!!
Kände igår att något var på gång men jag tänkte att det bara var för att jag gått i kassa skor hela dagen och att det skulle vara över idag.

Stack senare på "dejt" trots att jag hade ont och gick som om jag hade nåt där bak.

Jag blev väl omhändertagen men i lustens hetta så glömde jag av ryggen och trodde jag var akrobat.

Idag när jag vaknade kom jag inte ur sängen..jag försökte ta mig upp men det gjorde så ont så jag grinade. Jag gav upp och låg kvar.
Jag fick ringa en granne som kom hit och gav mig tabletter eftersom jag inte kunde gå och hämta dom själv.

Tabletterna gjorde inte saken bättre så nu har jag tagit en fjärdedels morfintablett..hjälper inte heller direkt utan jag blir bara loj!

Jag har inte tid med detta. Har 1000 saker jag behöver göra idag och imorgon!

2 kommentarer:

  1. Men hallå..vem är din lilla "dejt" då? Nån jag har missat? :)

    SvaraRadera
  2. Hallå ja! :)
    Min lilla dejt ja, det skriver jag om imorgon. ;) Nu måste jag sova..

    SvaraRadera