onsdag 18 augusti 2010

Packad och klar

Nu är jag klar med kompletteringen, den är utprintad och nerstoppad i ett igenklistrat kuvert. Jag känner mig lite stressad över mitt svar för som vanligt har man ingen aning om vad de är ute efter i sina krångliga frågeställningar. Hon som ska rätta svaret är inte precis känd för att vara schysst i sina bedömningar så nu håller jag tummarna annars får jag göra om hela tentan!

Väskan är packad och ligger redo på sängen för avfärd imorgon. Som vanligt har jag nog lagt ner för mycket kläder och då har jag ändå kompromissat med mig själv och lagt in en hel del i garderoben igen. 5 nya klänningar hann jag köpa på mig trots att jag inte är en "klänningtjej". Jag hoppas att jag kommer använda dom allihop för fina var dom! :)

Vid det har dagset imorgon så glider vi säkert runt i värmen och kollar av stället, dricker några öl och bara njuter. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar