tisdag 3 augusti 2010

Förlåt

Såg "T" på stan idag. Så skumt tycker jag. Först har jag inte sett honom på över 10 år, sen hittar jag honom på FB och nu såg jag honom.

Jag måste säga ohlala, han var ju nästan lika snygg som då. Tar tillbaka att jag blev besviken. Förlåt förlåt!

Hade jag varit ensam hade jag stannat och pratat med honom men nu hade jag sällskap och kände att jag då inte hade lust.

Bara stunden innan berättade jag om honom för kompisen som var med och bara några minuter senare så kommer han gåendes emot oss..

Nu måste jag maila honom och säga att jag såg honom. :)

2 kommentarer:

  1. lade du till honom på FB nyligen??.. För i så fall tror jag att jag vet vem det är.. snygg överkropp.. :-P

    SvaraRadera
  2. Haha ja han la till mig. Inte helt fel nej :)
    Men han var snyggare förr, kort hår & inte så biffig. :)

    SvaraRadera