söndag 1 augusti 2010

Blev "änna" lite slirig..

..såhär på söndagkväll. :) Men va fasen gör det? Jag är ju ledig imorgon. Det enda det gör är att min träning blir lidande. Tömde min baileys tillsammans med mig granne. Hon bjöd även på några sommardrinkar. :) Gottigt!


Givetvis så kom min "intresserade granne" när vi satt där och just då pratade vi om att ragga på krogen och om man kan "supa en kille snygg" (usch det kan man). Haha..han såg väldigt intresserad ut och sa att han nog minsann missat massor av samtalet.
Håll dig undan säger jag. JAG är INTE intresserad!!

Drömde en så sjuk dröm om "exet" i natt på jobbet..tänker inte ens gå in på vad den handlade om men jag var påverkad av den en bra stund efteråt. Men nu är det över och borta. Det är så sjukt skönt att vara just över. Hur fan kunde jag må så dåligt, vara så nere och verkligen tro att det vi hade var kärlek? Det var ju ta mig fasen inte kärlek nånstans. Eller jo från min sida men inte från hans. Jaja nu lämnar jag det..

Ämnesbytare som jag är så hoppar jag till "vakten" istället. Så MYCKET trevligare ;)
Jag svarade inte på hans sms om att ses i fredags och han hörde inte av sig mer. Jag kan bli lite störd över att han inte håller det han säger samtidigt som jag vet att det är svårt att planera in när man (ursäkta) ska vara k*t nästa gång. Men då går det utmärkt att höra av sig och skylla på något annat. Haha nu skäller jag på stackarn trots att det var jag somn sket i att svara. Inte jättelätt att ligga mig till lags alltid. Iaf så vill jag ha honom NU på ALLA sätt. Kanske jag skulle....eller nej det ska jag inte alls. Inga fylle-sms nu. :) Det har skickats allt för många såna genom åren, både till honom under alla år vi strulat men även till andra. Men va gör det om 100 år? Inte ett jota..

Jag måste säga det igen: JAG GILLAR SINGELLIVET!!! :))

6 kommentarer:

  1. hahaha*

    många topic´s som du har på hjärnan i sus och dus... ;-)

    SvaraRadera
  2. *S* ja du vet väl hur det är då, ett jäkla virrvarr ;)
    Kan säga att nu har jag inga..eller jo PASS, måste fixa pass.. åh..

    SvaraRadera
  3. Jo ibland är det bra med singellivet... men ibland suger det fan fetballe.

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Hahaha "fetballe"..
    Ja det gör det ibland men oftast inte tycker jag...just nu.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. När ska vi bli sliriga ihop??? :)

    SvaraRadera
  6. Tja du Åse, har du nåt förslag? :)

    SvaraRadera