måndag 2 augusti 2010

Så nöjd!

Hoppsan ja! Han svarade mig idag. :) Inte så många rader men han var glad att "se" mig och ställde några frågor så vi lär väl höras av igen.

Idag var jag och fixade pass och kvinnan bakom disken frågade om jag var 172 cm som det stod i gamla passet. Men nej när jag mätte mig för nåt år sen så var jag 176 så även idag. Märkligt..

Efter det hämtade jag stora sonen och åkte hem till kompisen som jag ska till Grekland med. Det kommer bli så kul! Hon är verkligen en underbar tjej full med humor och hon bjuder på många roliga skämt och kommentarer. Vi har planerat som bara den och nu ska jag in och beställa sprit och annat ur taxfree-katalogen. :)

Var in till en annan gammal kompis, i hennes skoaffär, när jag ändå var i min gamla "hemstad". Fyndade ett par snygga skor på rea :) Sååå nöjd!

2 kommentarer:

  1. Snygga! Rätt romar-look!

    SvaraRadera
  2. Ja jag har kollat runt på många men inte hittat några bra. Kanske rean hade ett finger med i spelet idag ;)
    Men nöjd blev jag :)

    SvaraRadera