tisdag 17 augusti 2010

Snart dags att söka jobb

Jag har nu pluggat på universitetet i 3 år och är klar i januari. Det har varit slitigt, stressigt, tandagnisslan och t.o.m tårar ibland men det har varit så himla roligt med och jag verkligen älskar studentlivet.

Visst man är aldrig riktigt ledig, finns alltid något som hänger över en men man kan lägga upp tiden nästan precis som man vill. Bortsett från de obligatoriska föreläsningarna då. Sen är jag expert på att inte göra något i tid utan sitter sista dagarna med panik, men det är så jag funkar.

Det som också har varit bra är att barnen inte behövt vara så långa dagar på förskolan/fritids och vi har mest haft lugna morgnar.

Nu blir det till att försöka hitta sig ett jobb så till hösten är det platsbanken som gäller för min del.
Ååhh lilla jag ska ut i verkligheten på riktigt nu! :)

Men för säkerhets skull så ska jag söka några kurser också i fall jag inte får något av de jobb jag kommer söka..

2 kommentarer:

  1. Va FINT du har fått här!!!
    Är det "möblering" på gång innan trippen??.. *hihi*

    SvaraRadera
  2. Haha jag fattar ju nada av detta med att ändra om. Testar allt som går nu eller iaf allt som jag kan..*S*

    SvaraRadera