tisdag 3 augusti 2010

Åh va pinsam jag är

Mailade "T" och skrev att jag hade sett honom på stan. Skrev också att han var snygg och att jag blev glad över att se honom. Jag berättade även att jag hade hoppats på att det var han som bodde över mig då jag flyttade till stan.

Ja jag smörade på som bara den..skickade iväg mailet. Sen gick jag in på hans sida och kollade lite...MEN ÅH då hade han igår ändrat sin relationsstatus till "I ett förhållande". Hahaha och här limmade jag som en tok..dumma jag kunde jag inte kollat det INNAN!
Får väl hoppas att han inte fattar att jag var igång och flirtade utan bara att jag är så snäll som sprider komplimanger omkring mig bara sådär. ;)

Han svarade iaf & tackade för komplimangen och sa att han tyckte jag var dum som inte stannade och pratade med honom. Han frågade ett par nya frågor och avslutade mailet med "btw, jag skickade en vänförfrågan till dig".

Hmm..nu väntar jag på en reaktion från kompisen..
Dagen jag skulle berätta för henne att jag var kär i honom så blev jag avbruten av nånting och sen tappade jag tråden. Hon säger sen efter en stund att HON var kär i honom. Då kunde jag ju bara inte säga nåt så jag teg och behöll det för mig själv. Hade jag sagt nåt så hade det blivit krig.
Det blev en del jobbiga gånger, hon pratade om hur hon skulle vinna honom och jag visste ju att hon aldrig skulle göra det. Åh vad jag önkade att jag hade hunnit säga först att jag hade känslor för honom..
Hon blev arg på mig och "T" en gång för att vi skrattade och hade kul en gång när vi alla tre var hemma hos mig. Det hon ju inte visste var att vi hade känslor för varandra och det kändes lite taskigt att inte berätta för henne, men det var lite onödigt för det blev ändå inget riktigt mellan oss.
I onsdags pratade vi om honom och då utbrister hon: "Jag som var sååå kär i honom". Jag bara tänkte det var jag med du.....
Eftersom hon är som hon är så vet jag nästan till 100% att hon kommer bli sne för att vi nu blivit vänner på FB.

Jaja skoj att ha lite kontakt med honom iaf TROTS flickvän. *morr* ;)
Men nej, inga mer upptagna killar nu, det får räcka med dom som varit..

5 kommentarer:

  1. Ja... jag såg ju tjejen och hans kommentar på kortet.. haha.. så JA.. det var KORKAT att inte kolla det INNAN du skickade iväg det meddelandet... *ASGARVAR*

    Hoppas han är så typiskt manlig och inte fattar... ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha du garvar väl inte åt mig? ;)

    Ja men jag måste säga att hon var väl inte så värst snygg va?? Haha elaka jag. ;) Liiiite för mkt smink iaf.

    Om du kollar kortet på hans nakna överkropp så har "kompisen" skrivit en kommentar: "Nice"..ojoj..snart är kriget igång. *S*

    SvaraRadera
  3. Ja jag hoppas han är så manlig eller trög om man hellre vill använda det ordet ;)

    SvaraRadera
  4. Haha.. neeeeej... jag skrattar inte ÅT dig.. jag skrattar MED dig.. ;-)

    Snygg överkropp som sagt... och hon är allt för kladdad för min smak med.. usch

    ser dock inte kommentaren som hon skrivit.. varför kan jag inte se det tro????

    SvaraRadera
  5. *S* Men vilken tur att du inte skrattar ÅT mig ;)

    Om du kollar hans profilbilder så kan du klicka på hans andra foton och där finns en kommentar..

    SvaraRadera