söndag 8 augusti 2010

FB ställer till det ibland

Kommenterade i fredags en kompis statusuppdatering på fejjan. En kille som hon har som vän kommenterade också. Vi fånade oss, jag och han, med några kommentarer var.
Hon själv var på krogen och följde inte vår konversation utan hade gjort ett hjärta till oss där sen när hon kom hem. Det tog hon senare bort. När jag kollade hennes sida så hade hon tagit bort hela tråden och istället gjort en ny uppdatering: Ojdå, att vissa kan med..

Jag skickade ett sms till henne och bad om ursäkt (varför då egentligen?) för att jag tydligen gjort henne arg. Uppenbarligen störde det henne att vi hade skrivit lite till varandra.

Det tog några timmar och fick sen till svar: Det var mest menat till "S" (killen).

Mest menat till honom ja, lite till mig med då alltså.

Någon som blev svartsjuk eller vaddå? Men jag fattar inte varför, för kvällen innan sa hon att hon inte var intresserad av honom utan tyckte att han var lite äcklig.

Vi skrev inget som kunde vara stötande eller för henne att bli sur över. Bara lite skojande fram och tillbaka. Och jag är DEFINITIVT inte ute efter honom.

Jag har inte svarat henne utan hon får höra av sig när hon blivit go igen (som min mamma alltid brukar säga).

Kände att jag blev lite ledsen över hennes uppförande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar