fredag 6 augusti 2010

Vá?? Är det verkligen han??

Ojojoj! Snacka om att den fule ankungen har blivit en svan! :)

I grundskolan hade jag en kille i min klass som inte var så fräsch. Han såg nog egentligen inte så illa ut men han var bara tre äpplen hög och ganska rund.

Han visste inte riktigt vad en dusch var för han hade alltid skitigt hår och det sas att han luktade illa. Fast det kände aldrig jag trots att jag har ett jädra väderkorn.

Vi blev vänner på fejjan för nåt år sen men jag tittade knappt inte på hans sida.
Idag hade han bytt profilbild & mama va SNYGG han är!

3 kommentarer:

  1. Haha... Nån som finns i närheten??
    Nån som e singel kanske.... Kanske är "Han"??.. hihi*

    SvaraRadera
  2. Vad heter han??? :)

    SvaraRadera
  3. ia: Jag vet faktiskt inte vart han bor..men inte här iaf. Han är singel & han kommenterade just ett foto på mig. ;)
    Nja det e nog inte "HAN"..

    Åse: J.P heter han..nu får du kolla ;)

    SvaraRadera