måndag 16 augusti 2010

Stressig dag!

Idag har jag mycket på schemat. Var och lämnade killarna i skolan och dom var så stolta över att få visa sina fack ock krokar. Är man gammal nu eller när man plötsligt bara har skolbarn? Tiden rusar..

Hälsade på stora sonens nya klassföreståndare..mmm vilken godbit! :)

Nu ska jag in til stan hämta mitt pass, rusa till banken, växla pengar, leta skolväskor och lite andra saker. Sen måste jag hem och tvätta men framför allt PLUGGA!! Har en komplettering som ska vara inne senast fredag men eftersom vi reser på torsdag så MÅSTE den vara klar onsdag. Men det fixar jag, i vanligt ordning under press. Det är då jag jobbar som bäst. :)

Packat klart har jag nästan gjort och inhandlat en ny digitalkamera. Så nu ska här fotas! :)

Kollade vädret på Kreta och kl 10 var temperaturen redan 31 grader och då är väl det bara medeltempen. Ska bli så gött att komma iväg ifrån detta höstväder!

2 kommentarer:

  1. Gud så fubbigt! Vill också till Kreta! Hoppas du får en grym resa :)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! :)
    Hoppas du får det bra här hemma trots det tråkiga vädret.

    SvaraRadera