måndag 9 augusti 2010

Jag erkänner!

Ja det svänger fort ibland. Idag är jag så antisocial man bara kan bli. Har suttit hemma i soffan hela kvällen framför tv´n och bara stirrat på telefonen när den har ringt. Har inte haft lust att svara. Orkar inte prata med någon idag.
Det är så himla skönt när jag kommer hem från jobbet, få stänga dörren om mig och bara få vara ifred. Jag har ju som sagt såna perioder, framför allt när det är mycket på jobbet eller i skolan. Då blir jag mättad på att samtala där och bara njuter av att få ha munnen stängd. :)

Men annat blir det imorgon. Först 9 timmars arbete, sen till gymmet och efter det blir det dejt med en bloggkompis. En manlig sådan, men tyvärr inget annat än just en kompis. Men det kan vara ack så trevligt och som ni minns så är ju inte jag ute efter en man. ;) You´r right baby!

Jaja jag ska väl erkänna då..lite sugen på närhet, kyssar och sex är jag faktiskt. MYCKET RÄTTARE SAGT!!!

6 kommentarer:

  1. Bloggkompis... Hoppsan.... undra vem det är då.. *L*

    SvaraRadera
  2. Aha... Är det G eller??

    *nyfiken i en strut*

    SvaraRadera
  3. Hoppas han har det bra.. eller trampar han i samma ekorrhjul ännu?? Du får hälsa honom så gott nästa gång du snackar med honom.

    SvaraRadera
  4. Jag tror att han kommit en bit på väg. Men det känns som om att det är för tidigt ännu att uttala sig.
    Men han är som oss VET vad som är bäst men blir lurad av sig själv ändå.
    Men han verkade må bra iaf och det är han värd! :)

    Jepp ska hälsa från dig :)

    SvaraRadera