måndag 16 augusti 2010

Oftast men inte alltid

När jag skulle hämta mitt pass förut så såg jag en tjej som umgicks med en av mina vänner förr. Vi festade ett par gånger tillsammans allihop och hon var ganska rolig.

När jag såg henne så låtsades jag inte om henne, men såg i ögonvrån att hon tittade igenkännande på mig. Den enda stolen som var ledig var bredvid henne så jag satte mig där. Men fortfarande utan att säga nåt. Jag lyssnade på musik, kände mig obekväm och rev därför lite i väskan.

Jag är oftast en väldigt social person, vill gärna ha vänner omkring mig. Jag gillar att springa på kompisar från förr och höra hur dom har det, vad dom gör nu o.s.v.

Men ibland orkar jag bara inte med det. Idag var en sån dag tydligen..

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där. Jag är exakt likadan!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja snacka om kontraster..ena dagen babblig och andra vill man bara gömma sig. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag brukar alltid kolla o peta på mina naglar...

    SvaraRadera
  4. Haha ja det gör jag med om jag inte har nån väska till hands :)

    SvaraRadera