måndag 26 april 2010

Pilsk

Strax innan jag skulle hoppa i säng igår så kom ett sms från vakten. Han ville ses, han längtade efter mig & kunde komma till mig direkt. Men eftersom jag har ont i ryggen & just nu är vig som ett kylskåp så fick jag tyvärr styra av det hela. Åhhh jag blir snart galen! Jag vill vill vill träffa honom!

Vi höll på att sms:a i nästan 2 timmar..den ena mer eggande messet efter det andra..
Är säker på att det kommer bli hett & svettigt nästa gång vi ses! ;)

Men att man kan känna sån frustration!!! Haha mitt kå** lilla stycke!

4 kommentarer:

  1. haha... ja, ditt lilla stycke.... haha*

    SvaraRadera
  2. Hihi ja jag tror jag vet en till som känner sådär ibland ;) Du? Nähä då ;)

    SvaraRadera
  3. Haha.. sådan kände jag mig igår hahaha :) Känns iofs skönt att det inte bara är killar som är kåta *asg*

    SvaraRadera