torsdag 1 april 2010

Profil

Tänk vad viktigt det är vad man skriver i sin personliga profil. Eller för mig är det viktigt. Ett enda lite "felsvar" på en fråga & killen är rökt. Det är nog ganska synd att jag tänker så mycket på vad de skrivit. Men som tex en kille som jag just spanade in..han hade skrivit "yrkesmördare" som svar på frågan om vilket drömyrke han hade. Visst så va det väl ett skämt men ändå. På frågan om favoritkrog hade han svarat "Adas på Backaplan"...jag vet inte, men förr hängde det mycket "dåligt" folk där. Så nej honom har jag redan dömt ut.

Usch jag e nog en hemsk människa..

2 kommentarer:

  1. Hahahaha... den där jävla krogen har jag varit på EN gång.. med en dejt.. och han blev sketfull... haha*

    Det var en dejt from hell..

    SvaraRadera
  2. Hahaha "dejt from hell" *S*
    Ja men det e ungefär jag ser alla som går dit, skitfulla & inte bara alkohol i blodet...men vad vet jag. Fördomar kanske??

    SvaraRadera