torsdag 15 april 2010

Då va det en sån dag igen då

Ja en sån där då jag bara längtar efter en varm, trygg famn.

Det är så skönt med sol, våren får mig som så många andra att bli alldeles pirrig! Det spritter i hela kroppen.
Sen kommer sommaren & det är en speciell tid tycker jag.

Haha ska avslöja något...jag tänder enormt på nakna solvarma kroppar..vet inte hur ofta jag legat på stranden & smekt den kille jag för tillfället haft över bröstet & bara känt att jag vill ha honom där, på plats, direkt! Jag blir som en vandrande pilsk höna på sommaren...

Men denna sommaren kommer jag tyvärr inte ha någon kille att ligga bredvid på stranden & känna den där frustrationen & härliga lusten..

Men nåt annat jag ska göra, det är att SPANA.. ;) Längtar till jag kan få titta på allt snyggt lite i smyg bakom mina solglasögon!!

2 kommentarer:

  1. Hahaha... du e för rolig... Själv så älskar jag den manliga kroppen vår, sommar, höst OCH vinter.. speciellt deras magar.. bara älskar att smeka en manlig mage... =)

    Ikväll KANSKE jag får göra det??. *hihi*

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja men när du skrev sådär så lät jag ju helt ding! *S*
    Fast du menar att du ständigt är pilsk då? ;) Måste ju vara rätt jobbigt..haha!

    Ja jädrar måste in & läsa hos dig nu.

    Hoppas ni hade det myyysigt! <3

    SvaraRadera